Halkan, check!

2008-08-15@12:39:20
Sådär, då var halkkörningen avklarad då. Bara uppkörning kvar, spännande! Och det VAR roligt att sladda lite. Det var INTE roligt att sitta upp och ner i den där bilen. För bältet tryckte på där man är som kissnödigast och brillorna höll på att flyga all världens väg. Men det var SKÖNT att köra runt i dom där bilarna helt helt själv. Bara jag och en liten radio med min körlärares röst i. Jajamen.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Kanske läsa lite, kanske ta en promenad. Jag ska iaf njuta av att vara ledig ända tills imorgon kväll. Och så får vi se vad som blir av ikväll. Jag hoppas iaf på något roligt! Buh-bye =-)


Kommentarer
Postat av: ankan

haha jag garvar ihjäl. grattis till HALKAN!

2008-08-15 @ 15:38:46

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0