Dagens lista:

2008-08-18@11:52:29
DAGENS VILL HA: Inspiration, ork, en lägenhet i Barcelona (eller åtminstone en 2-veckors-resa för mig och Elin), städat rum & körkort.
DAGENS KLÄDSEL: Mys.
DAGENS FRISYR: Nyvaket.
DAGENS HÄNDELSE: Nytt utseende på min lilla blogg. Gölligt.
DAGENS ORD: Prat i telefon med K.
DAGENS ROLIGASTE: Väntar jag fortfarande på.
DAGENS FUNDERING: Är det höst nu? Svar: Ja.
DAGENS PLANER: Jobba i tre timmar. Tre jäkla timmar. Kostar nästan mer att åka buss än vad jag tjänar på de tre timmarna.
DAGENS DROG: Kaffe och cigg, vad annars.
DAGENS KRAM: Väntar jag fortfarande på.
DAGENS KÖP: Bussbiljett.
DAGENS GODIS: Vindruvor.
DAGENS HUMÖR: Trött. Om det är ett humör.
DAGENS LÄNGTAN: Emma, Anki, Kenneth, Mormor, Therese, Inger & Leopold, sol och värme.
DAGENS LÅT: ABBA - Andante Andante. Världens finaste.




 

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill ge dej en kram :) mihi.

2008-08-18 @ 14:03:43
Postat av: emma d

Uppdatera människa!!! kyss

2008-08-24 @ 19:35:54

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0