081219

2008-12-19@08:52:58
 

 
Hej små tomtenissar! Är så GRYMT stolt över mig själv som för första gången klarar av att hålla en blomma levande i mitt rum i längre än en vecka. Visst är den vacker? Det sa bara poff en dag och så var blommorna helt plötsligt där.

Anyway. Jag tror jag gått och blivit morgontrött! Eller ja, morgontröttare. Jag vet ju andra som när man skulle jämföra med mig framstår som mkt mkt morgontröttare, men iaf så är det så läget är. Det visar sig på en mängd olika sätt. Ett exempel: imorse. Jag var nära att ta chillipeppar på tomtegröten istället för kanel. Ett annat exempel: igår morse. Jag gick upp, satte på fyran, och satt och väntade på att julkalendern skulle börja. Halv åtta kommer jag på att det är fel kanal och då är julkalendern redan slut. BRA. Antingen det eller så har jag bara blivit tankspridd.

Nu är det iaf dags att göra sig lite i ordning. Måste ner på stan och inhandla de sista julklapparna och växla lite pengar. Men först lite mer tomtegröt!
 

Kommentarer
Postat av: kajsa

hahaha, jag har nog smittat dig!

2008-12-19 @ 20:59:41

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0