i thought it was dark, over, cold and i was old

2008-12-15@08:42:41
 
Okej. Idag gick jag upp sju och nu är klockan ca halv nio. Jag har snytit mig ca 20 ggr sedan dess. Om man skulle räkna på det skulle man komma fram till att när jag lägger mig ikväll, ca 23.00 har jag då snytit mig ca 210 ggr. Eller ngt sådant. Helt sjukt, och sjuk är vad jag är. Men jag vill jobba idag, detta till trots. Jag har ju min vän Ipren till hjälp.

Nu sitter jag och dricker mitt saffransthé och käkar fil med banan. Jag ska nog ta med en banan till jobbet i mitt nya turkosa bananfodral och se om det är så bra som det sägs, haha. Kanske ska ta med en till utan fodral och jämföra resultatet. Eller inte. Jag litar blint på fodralets storhet.

Åh nej, nu kommer en ny svettningsattack. Jag vill ALDRIG komma in i klimakteriet. 
 
 

Kommentarer
Postat av: anki

haha, sötis :)

2008-12-15 @ 21:07:19

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0