Skrämmande

2008-12-22@07:48:19
 
Fan alltså! Jag trodde jag hade en bra/rolig/trevlig jul framför mig, men idag känns det då inte som det. Buhu. Jag är väl övertöntig nu då, men åhhhh BUHU! Dessutom känner jag på mig att det är typ min otursdag idag. Eller det är väl min inställning som kommer göra den till det i såna fall. I alla fall så skulle vi ha firat kvällen innan julafton hos I&L och julafton hos M&M med massa släktningar och mys. Och så har Mats gått och blivit däckad av influensa. Och då tycker alla att det inte är någon idé för mig att komma eftersom jag ska resa bort några dagar senare. De senaste åren har ju mitt immunförsvar inte riktigt varit på topp och jag blir smittad av minsta lilla. Men fan, jag HATAR när man ser fram emot något och så blir det inget av det! Och jag hade verkligen sett fram emot det också. Kanske kan vi åka till E-tuna på julafton istället nu då, men det är inte säkert. Jag är bara livrädd för att K och jag kommer sitta ensamma hemma på julafton. Då kommer det flyga tankar hit och dit. Jag vill bara omge mig med massa folk, för då känns saker och ting så mkt mkt bättre. Jaja, färdigtjurat. Nu har jag fått ur mig lite iaf. Tack bloggen för det. 
 

Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0