Nedräkning

2008-07-26@09:17:30
Ja, men tjänare. Wow, nu är det endast två ynka dagar kvar innan jag och bäst-Elin tar vårt pick och pack och gittar till El Barcelono. Wiooioi, det kommer bli GREAT! Idag är det meningen att jag ska packa och fixa all musik. Det återstår att se hur det kommer gå. Jag har faktiskt tänkt hinna med lite solning här utanför också. Sen är det jobb-dags ikväll. Igen.

I torsdags var det alltså trubadurkväll numero dos för fyra partysugna gals. Och det blev det verkligen. Även fast trubaduren inte spelade Delilah. Han fick godkänt ändå. Nu missar jag ju nästa trubadurkväll men jag hoppas han är kvar när jag kommer hem igen. Då blir det favorit i repris numero tres. Great.

Nää, jag har inte tid med det här nu. Det är dags att städa rummet och börja småpacka. Wish me luck. And peeeeeeace out så att säga!














Kommentarer
Postat av: Emma

fan så brun jag ser ut :-P men den sista ser jag lite drogad ut på.. hur fan kan man ha så läckra ben och snygg kropp som dig vickan? fifan! Ha det underbart i utlandet nu och shoppa MYCKET ;-) det behöver jag iof inte påminna dig om för jag vet att du inte glömmer de ;-) hehhe. jag älsar dig gumms <3<3 din emmsa för alltid ;-)

2008-07-26 @ 20:43:50
URL: http://metrobloggen.se/emmadamm

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0