Gesala

2008-06-03@21:15:12
Idag vaknade jag tidigt för vi skulle bege oss till Gesala, Kenneth och jag. Självklart var det jag som körde. Först körde vi till OKQ8 och körde bilen i en sån där rolig biltvätt som åker över en och på sidan och gud vet var. Det var lika spännande som när jag var liten. Sen vaxade K bilen ute på landet medans jag låg och jäste i solen bredvid. Helt slö, slapp och likgiltig som Kenneth beskrev det. Man kan inte annat än älska stället där man vuxit upp, iaf inte det här stället. Inte en kotte i sikte och kanske en passerande bil/timme. Det var skönt. Sen blev det att vi åkte till Hälla i bara farten och storhandlade på ICA Maxi. Jag tror Kenneth var på shoppinghumör för jag fick hjälpa honom välja ut lite nya kläder också inne på Dressman. Jag ville köpa en skjorta där inne jag med, men what to do när man precis bestämt sig för att spara lite på sina surt förvärvade slantar. Jag menar, hellre köpa en skjorta i Barcelona än på Dressman i Västerås. Ja, ni fattar.

        

Sen var tanken att vi skulle gå 5-kilometersslingan på Rocklunda men när vi väl kommit hem somnade Kenneth i soffan och jag sjönk in i satc-trans. Det var den promenaden. Nu har jag kollat på repris av Äntligen hemma och orkar inte vänta på att få inreda min egen lägenhet. Den som väntar på något gott.

Ps. för er som inte fattar så kan man klicka på bilderna för större versioner ,-)

Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0