att lukta som sin favvo-drink

2008-05-31@10:51:06
Godmorgon! Vilken underbar dag, va! Strålande sol och helg, kan det bli bättre? Jag ska ut nu, till gräsplätten utanför Morkullan och mysa i solen med min bok och lite ny bra musik. Kenneth spenderar sin helg i Ingers stuga så jag är ensam hela helgen. Men det är faktiskt skönt! Lite mer egentid som är SÅ behövligt ibland.

Igår svängde jag förbi BilloBob på vägen hem från jobbet och hälsade på Marre och Marre. Becca var tydligen också på väg dit. Mysigt en varm sommarkväll! Ska försöka få med Marre dit nästa lördag kanske. Har fått mina jobbtider ända fram till v33 så ätnligen kan jag börja planera min sommar lite! Awesome!

Ha en underbar dag!

ps. Kolla roligaste parfymerna jag shippat hem! De luktar verkligen precis som man tänker sig! Hihi.

image3

Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0