nytt inlägg

2008-05-30@11:37:32
Jaha hej. Jag kunde inte hålla mig ifrån bloggandet speciellt länge visade det sig. Jag har nog ett behov av att folk får gotta sig i vad jag tänker, håller på med och filosoferar om. Eller iaf att jag tror att dom vill det. Lite skillnad kanske. Iaf så kändes det liksom bättre med en slags nystart istället för att börja om på den gamla som känns lite uttjatad. Så nu får vi väl se vad detta leder till. Troligtvis en blogg liknande den gamla, med inte så värst intressant innehåll, för dåliga uppdateringar och bilder, och tråkig design, eftersom jag inte är så haj inom det området. Men skam den som ger sig! Lite roligt ska det bli faktiskt. Nu ska jag bara försöka förstå mig på det här lite. Fattar inte ens hur man lägger upp en bild än...

Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0