Nobody gets me like you

2008-11-23@12:45:16


Hallå där ute! Nu har jag precis målat mina naglar illgröna och sitter och lyssnar på knäpp musik. Kan ni förstå att nästa vecka är det första advent!? Imorgon ska jag och K gräva fram en massa julsaker. Jag vill prompt ha adventsljusstake och såklart min ängel som jag alltid har. Igår köpte vi finaste julprydnaden med fiberoptik som lyser så fint. Jag vet, för vi provpyntade med den igår. Och så var vi i Skultuna på marknad, asmys. Men jag min klant ramlade i en jävla uppförsbacke och fick snö innanför jackan så jag höll på att frysa ihjäl. Jag måste köpa en ny vinterjacka också. Ska nog kolla på det idag. Dessutom blev jag störtförälskad i två nya Samsungmobiler. Men det får vänta för mongo-3 fungerar tydligen inte i andra mobiler än i deras egna eller dom där jävla Sony Ericsson, som jag INTE vill ha. Och i fredags söp vi ju till, jag och Maria. Hon drack sitt äckligt söta Blå Nunna-vin och jag ett annat som smakade blommor. Och kvällen slutade med Pitcher's och Burger Corner. BC är verkligen underskattat. Nu när de byggt om och renoverat och allt också. Deras pommes är ju så grymma! Igår lekte vi med fudgebajsbollar och gjorde fina poser. Och JAA, imorrn ska jag till Tove! Det ska bli spännande!!!!
 
Ps. Sexigt med vita tights-trikåer, Markus! Verkligen. Kanske inte om man vill att folk ska kolla på själva isdansen. 
  
 


  
 

Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0