party pleaser/party crasher

2008-11-30@21:26:32
 
Jag är en jävla lipsill these days. Igår på SPI & på Postkodmiljonären när nån tant vann en bil och Carolas jävla julsång. Men ikväll slog jag tamejfan mitt eget rekord i fjantigt bölande. Min gröna kudde i soffan är inte längre grön, utan svart av mascara. Och anledningen till det är - pamparapam - de fyra sista avsnitten av SATC. Som egentligen blev nästan åtta avsnitt eftersom jag spolade tillbaka alla bra scener tio gånger. Och nu sitter jag här och snyftar åt att P's nya skiva är så bra att jag inte kan slita mig ifrån den. Bokstavligt talat. Jag lyssnade i en timme efter jag kommit hem från stan, sen tog jag med den i bilen till och från ICA och efter det hade jag den i cd-spelaren i köket samtidigt som jag lagade mat. Måste lägga in den i datorn illa kvickt så jag kan ha den på mp3n också. Om jag någon dag skulle få för mig att vara snäll mot hela världen skulle jag ge alla alla människor varsitt exemplar. 

a party pleaser, for sure!
och smaka på titlar så som 'hey, i died and went to heaven', 'thai with a twist' & 'i didn't mean to turn you on' 
 


 gessle.com
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

bästa bloggbilden ever! haha jag vill också ha värsta coolt som du har! teach me!

2008-12-01 @ 01:08:53
URL: http://k-bjorkholm.blogspot.com
Postat av: Mimmi

Men visst är Party Crasher kanon?!! :) Jag älskar den enoooormt! Hoppas allt är bra :)

2008-12-03 @ 21:21:22
URL: http://magicfriend.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0