Pysseldag

2008-11-06@08:18:34
  
 

 

Morsning Korsning. Idag blir det mys och pyssel med Maran. Men först ska jag fixa naglarna nere på stan. Gud, så skönt för mig. Jag har redan börjat pula med julklappar hit och dit. Det är så mysigt! Fast jag måste lugna mig lite för det är ju ännu mysigare i december. Åh, jag äter världens godaste fil med smultronsmak och med världens godaste bär i - gojibär. Namnam, try it! Och nu är jag ledig i två hela dagar! Helt skönt. Det behövs känner jag. Och imorgon kommer min käraste kusin Therése hit på fika. Jag ska baka chocolate chip muffins med ja, choklad i. Som dom på bilden fast med finare muffinsformar. Måste dock köpa lite mer choklad eftersom jag blev så sjukt sugen på det igår efter jobbet. Buh, visst äre läskigt att köra bil nu på kvällarna när det är så jäkla halt ute? Tycker jag iaf. Hej sammanhang i detta! Hejdå. Kysskyss.

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

skriv nått då=)

2008-11-11 @ 12:36:13
URL: http://k-bjorkholm.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0