Snart jul!

2008-11-24@10:52:00
 
Goooodmoooorgon! Idag börjar förhoppningsvis en ny trevlig vecka! Snart ska jag åka till Tove och fixa frisyren min och jag och K har nyss tagit fram saker som vi ska pynta upp på torsdag. Hihi, jag älskar allt med julen! Verkligen allt. Och nu är det inte långt kvar! Jag ska ha min finfina ängel i fönstret och fatet med de fina nya ljusen jag köpte i helgen tillsammans med lite kottar och kanelstänger. Sen den 13:e ska vi ha julmys hos Kajsas papi! Med julklappsbyte, pepparkaksbak och en massa annat. Jag ska baka lussekatter och jag hoppas verkligen på snökrig! Och inte att förglömma, så ska jag, Sandy, Anki och Beccis träffas den 10:e och käka julbord och mysa. Gud, så roligt! Men ikväll är det jobb som gäller. Jag ska stå i snabbkassan. Men den här gången ska jag ha mina jobbyxor och inte mysbyxorna jag hade igår. För det blev så pinigt att stå där i mjukisarna och se ut som värsta luffaren. Undrar vad kunderna tänker då. Eller chefen. Hu. Så nu måste jag fixa mig minsann! Vi hörs vällééé!!! PusspussPUSS!

 

Kommentarer
Postat av: follee

du, tror jag börjar blogg igen ;P

2008-11-24 @ 15:38:08

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0