Snö snö snö

2008-11-25@09:13:45



Fyfan alltså, vad jobbigt det är att ha bil! Jobbigt att borsta den varenda eviga morgon när det har snöat och man förfryser fingrarna och nästan hela kroppen! Sen är det förjävla dyrt också. Jag tycker bara att jag betalar och betalar, det tar aldrig slut. Nu får det vara nog.
Igår råkade jag ta på mig att jobba längre idag, jag vet inte riktigt hur det gick till. Höll nästan på att glömma bort det också. Så nu ska jag börja ett ist för fyra, och självklart ska jag stänga kiosken, precis som i går kväll. Bara att då var jag helt ovetandes om det. Och det gick ju som det gick också. Jag hann med kanske hälften, så det var ju bara rena turen att Henke var kvar så han kunde göra andra hälften. Hur i helvete ska jag nånsin klara detta by myself? ALDRIG! Eller, till och börja med kan man ju ändra inställningen lite, så kanske det går bättre. Upp till bevis ikväll!

Nu funderar jag på att ta en promenad, men jag tror nog inte att det blir något av det. Jag ska luncha falaflar med Marre klockan elva, så det blir nog för stressigt tror jag. Får promenera imorgon istället, efter min sköna massage jag kommer få. Mmmm. Och nu lyser mina fina ljus på tv-bordet. Fattas bara lite kottar, sen äre komplett!

 

Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0