Dagens.

2008-10-07@15:41:49
 
Intensiv bloggning, jag vet, men jag fick lust.

DAGENS VILL HA: En aning om vad jag vill plugga!
DAGENS KLÄDSEL: Mysdress
DAGENS FRISYR: Uppsatt krull
DAGENS HÄNDELSE: Har börjat med Asien-fotoalbumet!
DAGENS ORD: "kärlek är vådligt. bäst att gå i celibat. jag menar, bättre leva pungen full än dö av ljuvligt knull." haha, repeat repeat, please!
DAGENS ROLIGASTE: Titta på Asienbilder. :-)
DAGENS FUNDERING: Vem är den snygga killen som jag ser från min balkong titt som tätt?
DAGENS PLANER: Promenad med Kajsa!
DAGENS DROG: English Breakfast Tea, thihi.
DAGENS KRAM: Får krama Kajsa :-)
DAGENS KÖP: Inget. Och så ska det förbli!
DAGENS GODIS: Falukorv 8-)
DAGENS HUMÖR: Gladis!
DAGENS LÄNGTAN: Nästa vecka, då jag jobbar alla dagar utom fredag (Y)
DAGENS MUSIK: Uggla
 
 

Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0