Fredag

2008-10-17@15:12:19
 
GT25-dvdn går för fullt här hemma. Har varit en mys-fredag hittills. Åkte till Becca mitt i flyttstädningen och snackade och hjälpte till lite. Dom flyttar idag! Så det var sista gången man satte sin fot i den partylyan. Man har ju lite minnen därifrån, haha. Sen har jag gått en liten prommis, eller jag gick min vanliga runda såklart. Är sååå mys att bara vara ute och gå i solen och kolla på alla löv som man bara vill kasta sig och leka i. Nästan iallafall. Åh, nu spelar dom Tuffa tider! Då fuktar sig ögat lite sådär omedvetet. Men nu ska jag dricka thé och vänta på att K kommer hem. Fast han ska iofs åka nästan på direkten igen, till Köping som vanligt. Buhu, jag är ensam den här helgen också. Fast imorgon ska jag till M&M och på söndag till Carola. Så det så! Ha en trevlig fredagskväll och glöm inte bort skyddet! PözZ!!!!

 

Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0