Freitag

2008-10-24@18:19:28


Godkväll kära vänner. Äntligen fredag och helg! Vilket för mig betyder total slapparhelg och ledighet ända till söndag kväll. Helt otroligt bra. Dagen har jag spenderat med Anki-Karin. Vi knatade runt på stan, shoppade på Elgiganten och tittade på utlandsresor. Jättemys. :-) Hoppas verkligen att allt kommer gå som planerat nu, det skulle göra mig SÅ SÅ lycklig!!

Nu kom precis Inger hit, K och jag har käkat tacos och snart är det Idol. Hur mys som helst. Ska springa iväg till affären nu och handla lite smått och gott, sen blir det att krypa ner i soffan och njuta av att bara vara ledig. Imorgon ska vi fixa vinterdäck, ta en promenad, jag ska baka bröd och kanske kanske om jag hinner och orkar, dona lite med fotoalbumet och min garderob. Och inte att förglömma Stjärnor på is förstås! Med Markus som gör min lördagskväll!

peace y'all!

 


Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0