Infinity

2008-10-29@09:10:08
 
Hej på er alla! Idag är det onsdag och jag har fullspäckat schema! Ska snart bege mig ner på staden och uträtta lite ärenden. Köpa klistermärken, lämna in foton, köpa ny lampa, besöka Systembolaget m.m. Gosh, längtar som en tok till fredag! Emma, Malin och Alkoholen. Hoppas att de tre har saknat mig med! Men det tror jag. Och imorgon blir det K&V-dag. Vi ska käka ute och sen gå på Rallybrudar. Jag antar att ni inte känner att ni behöver fråga vem som gjort filmvalet direkt, men jag vill faktiskt också se den! Har hört att den ska va riktigt rolig! Så det hoppas vi på!

Nu till en lite tråkigare sak. Jag är på väg att bli förkyld. Igen! Överdosering av Kan Jang verkar inte alls fungera. Är trött hela tiden och flera dagar i rak har jag sovit två tre timmar efter lunch. Men det är bara att stå ut.

Det bäst-bäst-bästa just nu är att resan är bokad och klar! Handpenningen är betald och nu är det bara att starta nedräkningen! 59 dagar kvar idag! Hipp hipp hurra hurra hurra!

 

Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0