Lunes

2008-10-27@08:15:08
Jag fick ledigt! WOHO! Så nu är det bara Ankis chefs beslut vi väntar på, sen blire...BOKA! YESYESYES! Längtar ihjäl mig! Jag och Anki i Playa del Ingles! Gud, jag saknar det stället alltså! Jag saknar solen, partylivet, stranden, shoppingen, Pepe och Moises, den goda maten och att bara ha semester och vara ledig! Man är så avslappnad där så det är inte sant, och dessutom ska vi vara där i två veckor. Alltså helt underbart! Nu har jag börjat längta på riktigt!

Jaha, helgen blev precis så mys och slappig som jag hoppats på. På lördagen åkte vi ut till Gesala och bytte till vinterdäck. Jag fick dessutom lära mig att tanka, AHA. Mkt bra. Igår höll jag på hela dagen med Asien-fotoalbumet och jag har fortf nästan hälften kvar. Men roligt är det må jag säga. Man upplever allt ännu en gång bara genom att titta på alla bilder. Kuligt.

Men nu har det dykt upp ett litet problem. Becca och jag skulle ha träffats idag för att komponera våra outfits till fredag, halloween alltså. Men nu visade det sig att den fröken jobbar, så jag har inte längre någon outfitspartner. Så jag får väl hitta på något själv. Det verkar lite svårt dock. Alla dräkter är i princip slut och om man beställer ngt på internet så hinner det inte komma innan fredag. Jag får väl åka ner på stan och gå bärsärk och hoppas att jag hittar något för jag vägrar gå o-utklädd. Det är ju det som är hela grejen liksom. Jaja, det får lösa sig. Det måste det göra.
 



Min favvo
 
 

Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0