torshälla och kattutställning

2008-09-09@09:42:20
Godmorgon. Det känns som en god morgon actually. Jag har lite att dona med idag, sen ska jag jobba. Men det är sista arbetsdagen för den här veckan, vilket känns oerhört skönt. Inte för att jag tycker att det är så värst drygt att jobba, utan mest för att det sköna är att inte jobba. Då hinner man ju med så många andra saker som man vill göra. Jag ska tex spela buzz med kajsa, ha filmkväll med marre, hälsa på mats & marita, gå på a.k's kräftskiva och sen i helgen ska jag bege mig till uppsala och vara gäst hos therése och pontus. det kommer nog bli en fin vecka. jag har lite roligheter att ta igen. sen ser jag framemot att träffa min nära och kära vän emma damm. jag har planer på att bjuda över henne på lite  eftermiddagsthé och filmmys. hon får lov att ta med sig lite svenska gamla godingar, om hon inte redan sett alla. fast då får hon ta med sig dom ändå.

Helgen som var spenderade jag i e-tuna, i en av mina favvostäder, på ett av mina favvoställen, hos inger och leopold. på lördagen var jag och inger på torshälla marknad, men det regnade så mkt att vi efter ett tag gav upp och åkte till lager 157 i hälleförsnäs istället. jag köpte ett par acnejeans på halva priset, hihi. jag tycker dom är jättefina. och på söndagen var vi på kattutställning och spanade. såg en massa söta saker, och en del mindre söta. eller mindre söta ska jag väl inte säga, men vissa raser ser verkligen lite mer annorlunda ut. söta är dom ändå. jaha, vad kul tänker ni. men kolla den här missen då, en japansk bobtail utan svans och med olika färger på ögonen. hur söt?




Kommentarer
Postat av: Anonym

Sjukt osöt katt!

Längtar till imorn gumsan!!

:)

2008-09-09 @ 20:23:12
Postat av: emzzz

åh du uppdaterade :-) äääntligen! puss

2008-09-10 @ 11:22:31
URL: http://metrobloggen.se/emmadamm

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0