Höst

2008-09-22@10:16:12
 
 


Hej mina vänner. Hur mår ni? Jag mår så finfint. Äntligen blir det lite bättre i bihålan min, Becca och jag ska börja spela basket igen, jag ska hälsa på min kära mommo idag, Marre och jag ska boka London-resan ikväll och jag sitter och lyssnar på PG. Det kan inte bli så mkt bättre just nu känns det som. Gud, jag fullkomligt älskar mornar! En vanlig ledig dag ser ut ungefär såhär för mig: går upp runt sju, tittar på Vakna i typ en timme och läser tidningar, dricker kaffe och röker samtidigt. Sen lullar jag runt på datorn, läser alla vänners bloggar, kanske skriver själv, duschar, dricker mer kaffe och röker ännu lite mera. Det enda som det måste måste bli en ändring på är rökandet. För ska vi börja spela basket igen så går det verkligen inte an. Dessutom är det egentligen så himla onödigt (jag vet, ingen nyhet) men det är en nyhet att jag tänker så. Förut har jag bara sett fördelarna med rökning. Som egentligen inte finns. Men nu känner jag mig redo att sluta. Gud, jag är så bra. Igår kväll/natt låg jag i två timmar och bara lyssnade på P och filosoferade. Asmysigt. Tända ljus och bara jag och mina tankar. Haha, tönt. Men det var finfint. En låt som jag nästan glömt, men som jag verkligen älskar är 'Regn'. Jag menar finaste texten, eller vad?

Sitter i ett fönster och tittar ner på alla människorna
Augustimorgon, du läser och kammar ditt hår
Vi har inget att göra idag
så kom och sätt dig här ett slag
och hör på regnet mot ditt tak

Regn, regn, regn
En sommardag passerar
Regn, regn, regn
Gör luften ren och mild
Och håll mig hårt intill
Så jag känner att du kan och vill
törs och vill
älska mig

Sitter i ett fönster, tittar upp
men ser bara regnmoln
Dina ögon har färgen idag
som himlen hade igår
Säg mig vad hade jag haft
utan all den kraft
som du ger och jag tar

Regn, regn, regn
En sommardag passerar
Regn, regn, regn
Gör luften ren och mild
Och håll mig hårt intill
Så jag känner att du kan och vill
törs och vill
älskar mig

Ah. För fint. Höres! ;-)
  
 

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Hej Viktoria, jag såg på Carolines blogg att du är intresserad av att plugga i Kalifornien. Jag jobbar på EF och hjälper dig gärna. Ring mig på vårt gratisnummer 0200-810000. MVH Gabriella

2008-09-22 @ 10:23:35

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0