ALL I WANNA DO IS TAKE YOUR MONEY

2009-04-27@11:38:14
 
Igår på jobbet, runt åtta-tiden, kom Väktar-Jonny in och handlade. Han skulle hem och grilla och när jag fick höra det började jag nästan tjura av avundsjuka för att jag var så hungrig. Så jag försökte övertala honom att komma tillbaka lite senare med mat till mig också, men då fick jag bara ett sarkastiskt sure! tillbaka. Sen när klockan är typ två minuter i tio och vi ska stänga så kommer han in med en matlåda innehållande en kotlett och potatissallad. Till mig. Alltså, jag kunde inte ha blivit lyckligare! Shit, vissa människor fattar verkligen vad som gör andra glada!

Nu sitter jag här i pippilottor och har precis målat naglarna ill-gula. Har hittat en terapi som verkligen fungerar - att diska. Så nu ska jag diska varenda dag. Bra det. Fast nu är det dags att dra sig till jobbet och fylla i en massa papper - skittråkigt. Men sen ska jag åka hem till G-B och hämta mina nya köksstolar! Tjoho för det! :-)



 
 

Kommentarer
Postat av: kajsa

Alltså det var det gulligaste jag hört! Vilken kille!! =)

2009-04-28 @ 06:27:06
URL: http://k-bjorkholm.blogspot.com
Postat av: Anonym

haha, gud vilken snäll kille! :D Trivs du i lägenheten? :D

2009-04-28 @ 15:36:58
URL: http://follee.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0