CHRISSIE

2009-04-06@14:54:26
"Hej Chrissie, hur mår du? Jag? Jag har det ganska bra. Lite ensamt kanske, men man börjar ju bli van. Jag känner igen folket omkring mig, men jag känner inte någon mer än jag känner dig. Och vem känner dig?

Chrissie, hur är det med längtan som iaf jag sopar undan var kväll? Jag väntar på chansen, jag tänker ta den. Jag gör en bok som Ulf Lundell. Och det är nog bra att jag får vänta, för jag har aldrig väntat, inte ens på mig själv.

Hej, Chrissie, hur mår du? Jag har det egentligen inte så bra. Jag väntar på solen för här är mörkt natt som dag. Men du ska veta att jag lever, ja jag lever, men jag lever mindre än jag gjorde förut. Chrissie, vet du nån väg ut?

Chrissie, jag tänker. Allt som oftast, ja nästan var dag. Jag hoppas vi träffas och begrundar det som var. Och Chrissie, är det din tur eller min tur att låtsas det är maskerad? Har du lärt av dina misstag? Inte jag."

  
Finaste låttexten jag vet.
 

Kommentarer
Postat av: kajsa

Åh=) vad är det för låt?

2009-04-06 @ 16:51:19
URL: http://k-bjorkholm.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0