LO-LO-LO-LO-LOLA

2009-04-23@09:39:00


Hur underbart är det inte att vakna av känslan att dagen kommer bli så jävla bra. Utan nån speciell anledning. Det är lycka. Solen skiner och jag lyssnar ihjäl mig på The Kinks Lola. Fullkomligt älskar introt och hur de uttalar cola "kålla" och inte "koula". Igår var Kenneth här och hjälpte mig få upp tavlor och spegel. Och äntligen har min säng fått ben - inga mer luffarfasoner här alltså. Han tvingade mig laga spaghetti och köttfärssås som tack. Och det hade väl gått bra om jag när jag sprang runt på ICA (och fick panik för att jag höll på att glömma bort löken) kommit ihåg att köpa köttfärs också. Snopet. Nu ska det diskas, postas brev, ringas telefonsamtal, sättas in linser och städas. Hutt!
 

Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0