THE WIND STARTS BLOWING

2009-04-07@08:48:49
Pratade just med Kajsa på telefonen. Fan vad jag gillar den kvinnan alltså! Alla våra diskussioner och deep talks (ibland förstår jag inte hur hon orkar), hur hon alltid verkar förstå mig utan att jag ens riktigt behöver förklara, hennes hjärta av GULD och tillochmed bara hennes glada nuna eller röst gör alltid ALLTID min dag. Jag tror inte hon förstår hur mkt det betyder för mig, det är helt ovärderligt. Jag kunde väl aldrig tro att när vi i tvåan för första gången gick ut på krogen tillsammans (det var bara vi som fyllt arton, hihi) skulle kunna bli såna bra vänner som vi är idag. En stöttepelare och en riktig förebild, det är vad du är, Kajsa! Tack för att jag får vara din vän!
 
 :-


 

Kommentarer
Postat av: kajsa

ÅH!! BUHU sitter å tjurar här på datalektionen!! DU är världens bästa! GUD vad glad jag blir!!!=) Och du ska veta att det är ömsesidigt!!

2009-04-07 @ 14:39:36
URL: http://k-bjorkholm.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0