NEVER GOING BACK AGAIN

2009-04-25@08:04:36
Kan en dag vara bättre än den var igår? Har jag svårt att tro. Elin hade fixat undan sin tenta och jag mina demoner. Utan några som helst planer strosade vi runt på staden helt överlyckliga av det vackra vädret. Vi spontanshoppade helt onödiga saker som barnkläder, askkoppar, blommor, kakburkar och rosa thékannor. Hur fint som helst. Sen gick vi förbi torget och blev ännu mer överlyckliga när vi såg alla blommor och frukter. Vi blev överrösta med smakprover på vindruvor och jordgubbar så det blev shopping där med. Vi fick desstuom en lektion i hur man hugger, bränner och täljer träd så det blir till vackra kreationer. Undrar om Elin gick på skogsvandring med yxan när hon kom hem. Hon såg bra sugen ut! :-) Sen dök min vackra Becca upp igen och vi började såklart smida planer på en gång. Vi är ett bra team. Och vi har sommaren framför oss! :-)





Jag hade läst i mitt horoskop att jag skulle få ett kärt möte med en gammal vän.
Kan inte folk förstå att horoskop alltid stämmer?


Klipptidsbokning




Den här och porrshortsen - så jävla fierce!




Skål för onsdag!

   

Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0