FREE FALLIN'

2009-08-04@22:39:50
 
Hej och God kväll.

Den här dagen har varit fin. Korsordslösande i Rudbecksparken (nej, inga pensionärer här inte) och lite lullande på stan med Kajsa och Elin. Nu ikväll tog jag cykeln min till Kenneth. Vi tittade på Allsång på Skansen, rökte lite cigaretter och snackade väl egentligen inte om något vettigt, men trevligt var det. Sen skjutsade den snälla människan hem mig och cykeln i spöregnet. Nu sitter jag och är helt insnöad på John Mayer. Han är bra, den snubben. Nu ska jag dricka lite thé innan det är dags att lägga sig. Måste läsa lite i min überspännande bok också. Mysigt värre tycker jag!
 




Nostalgi kan vara lite skojs ibland. :-)
 

Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0