A KISS ON THE ANSWERING MACHINE

2009-12-03@12:43:51
Nu har jag varit hos Conny-boy. Jobbigt, men mkt mkt bra. Ska käka lite gottig lax med potatis och vitvinssås alldeles strax, sen måste jag diska och göra mig iordning för att åka ner på stan och träffa A-K. Det kommer bli så mysigt ikväll på Wallmans, det känner jag på mig. Med alla söta arbetskamrater och nissarna Rebecca och Sandra. Fördrink 18:30, sen sätter showen igång. Och jag har hört rykten om utgång efteråt. MDH-kortet är nerpackat för säkerhets skull. ;-)

Det är så mysigt hemma hos mig nu, så ni kan inte förstå!


Mini-adventsstaken


Den fina tomten jag fått av K&I håller mig sällskap. Han har världens mysigaste tofflor, hihi!


Pynt i köket (godispyntet försvinner på ngt mystiskt sätt mer och mer för varje dag som går)


Sötaste kakfatet ever från M&M. Plus den första boken i min nya samling av bakböcker!


Ja, allt är mys förutom det här kaoset. Så nu måste jag sätta fart!

:-)
 


Kommentarer
Postat av: Emma Damm Drawings

Mysigt!

2009-12-03 @ 12:55:30
URL: http://emmadamm.blogg.se/
Postat av: myrran

i like ur home<3

2009-12-06 @ 23:44:54

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0