GRAVITY HAS LETTING GO OF ME TONIGHT

2009-12-18@11:32:13
Sitter här och knaprar på mina goda julskinkssmörgåsar. Eller knaprar och knaprar, de är faktiskt mjuka och saftiga. Mums. Samtidigt försöker jag producera julklappar och göra mig iordning för dagen. Igår var jag på besök hos en farbror doktor. Det första han gjorde var att undersöka mina tår och lite senare gav han mig en remiss till en annan farbror doktor som jag ska till idag. Fast nu ska inga tår undersökas och klämmas på utan idag ska det kollas EKG. Tänk om det verkligen är fel på mitt hjärta. Fast det tror jag inte. Är nog snarare så att hjärtat mitt inte är vant vid att pumpa så hårt och glatt som det gör just nu. Extra mycket pumpar det när jag lyssnar på min nya favvolåt: Higher med IDOL-Erik. Jag skiter i att det är en jävla töntlåt, man blir sjukt glad av den och det är en riktig segerlåt. När man lyssnar på den känner man sig nästan som en vinnare själv!





Kommentarer
Postat av: Line

Jag håller helt med dig! Higher är så jäkla bra :) God Jul på dig förresten! <3

2009-12-20 @ 17:10:22

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0