Emma Damm

2009-02-06@09:34:23
Jag känner att jag måste slå ett slag för min konstnärliga väninna Emma. Dels för att hon är en vän, men mestadels för att jag inte känner någon som är lika stark. Hon har bestämt sig för att ägna sig åt det hon älskar och brinner för, nämligen att teckna, istället för att ta ett tråkigt kneg någonstans där hon inte alls trivs. Och det, mina vänner, är i mina ögon något så beundransvärt så det finns inte. Det kan inte vara lätt någonstans, men hon kämpar med att nå ut med sin konst och sakta men säkert lyckas hon. Jag litar på min magkänsla som säger att en dag kommer hon bli någonting stort, någon att verkligen räkna med. Om du bara fortsätter att ge allt och aldrig ger upp så kommer du nå ditt mål, min vän, det är jag bombsäker på!

Du kan följa hur hennes teckningar blir till här och du kan köpa eller beställa dom här.

Själv har jag införskaffat mig det här snygga linnet med hennes design. I love it!
 

Kommentarer
Postat av: Emma Damm

Men åååh jag blir alldeles varm i hela hjärtat och själen! Gud vad glad jag blir gumman! Jag älskar dig. Hundra tusentals varma kramar! PUSSSSSSSSSSS

2009-02-06 @ 11:15:05
URL: http://emmadamm.blogg.se/
Postat av: kajsa

Ja, det gäller att veta vad man vill. Å sen är det bara att köra till 110%! Vilken förebild hon är :) :) Jag vill också köpa något!! :D

2009-02-06 @ 20:21:34
URL: http://k-bjorkholm.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0