I FELL IN LOVE WITH MY STEREO

2009-02-14@19:18:41
Lite bilder från mitt rum veckan som varit:


Min fina klocka från Notting Hill i London.


Räddaren i nöden: nagellacks-blåsar-apan Henry.


Parfym.


Ner i sminkväskan.


Lite shoppat.


Tror det var i förrgår. Jag tände ljusen på morgonen och gick ut och rökte (alla ljus var lika långa) och kommer tillbaka och ser det här. Vad hände liksom? :-
D


Finfin julklapp från Marre.


Lite tofs sådär. ;-)


Snygg tjej!


Och det här är nu! Mystofflor möter lacktights i en härlig kombination, right? ;-
) Eller som Kenneth kallar mig; "Fröken Nattskjorta". Observera plastblommorna i bakgrunden som han fyndat idag!

Nu väntar jag på att Becca ska ringa och lyssnar på Fleetwood Mac. Åh åh åh, jag vill vill vill!
 

Kommentarer
Postat av: kajsa

coola bilder!!

2009-02-18 @ 20:34:57
URL: http://k-bjorkholm.blogspot.com
Postat av: Lisa

Åh, va fina bilder!! Har du tagit dem alla??

2009-02-18 @ 20:54:40
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0