it reminds me of you

2009-02-09@10:51:54
Måndag morgon, ny vecka. Känns skönt. Ikväll ska jag jobba, men det är inte hela världen. För jag ska också gå en promenad i detta underbara vädret, hämta undanlagda as-snygga kläder på Gina Tricot, köpa mjölk och göra en smoothie och kolla på Beck - Flickan i jordkällaren. Det blir fint.

Lördagskvällen blev ju lyckad. Det vart lite BilloBob, lite Strike och sen ännu lite mer BilloBob. Sebastian dj:ade på BilloBob, så vi var där och supportade. Sen träffade vi Becca & gänget på Strike och drog av några låtar på kareoken. Vart aldrig riktig onykter så jag är förundrad över att jag blev riktigt bakfull. Det är nästan så att det inte gått över än, haha. Därför var det så überskönt att ha en heldag off igår och inte behöva göra någonting alls. Jag vaknade som vanligt före herrskapet Björkholm och Kriz så jag gick och köpte Aftonbladet, tittade på Nyhetsmorgon och mös lite. Sen när de vaknat köpte vi pizza och degade lite innan jag åkte hem och tittade på Kanadas Next Topel Model-maraton. Sen slocknade jag klockan nio (!) och det var så jääääädra skönt. Nu är jag pigg som en lärka!


Jag verkar vara den enda som tycker att det är totalvackert ute just nu.
Våren är ju ändå inte här på länge så då kan snön gärna lysa upp denna gråa månad!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för din söta kommentar. ett riktigt i-lands-problem är var det är, haha. ;D kanske kan få ihop en fika i veckan? :) puss söto!

2009-02-09 @ 12:26:11
URL: http://follee.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0