VILKA PROBLEM

2009-02-14@22:17:14


Då var karusellen över för denna vecka då. Tyckte fasen inte att det var vidare bra bidrag med alls ikväll. Eller snarare så var det väl så att, för ovanlighetens skull, fastnade jag inte för något speciellt av dem. Eller nä, jag är fan besviken!

Lili & Susie - sådär. I ESC skulle alla se dem som ABBA-wannabes. Oh Mama var so much better. Lasse Lindh gillar jag inte alls. Hans kroppsspråk/dans känns överdriven. H.E.A.T tyckte Kenneth om. "Det enda som skulle gå bra i ESC" anser han. "Tveksamt" anser jag. Fast okej då, lite bra tycker jag de är. Mest för att reta Kajsa :-) Markoolio - var det ett skämt eller? I såna fall var det inte roligt. Amy Diamond - besvikelse. Det hjälpte inte att hon är urgullig och ser ut som en docka. No can do. Cookie's and Beans? Gäsp. Dessutom låter det äckligt - småkakor och bruna bönor? Blä. Och så Måns då. Han var väl OK. Men som Kajsa skrev i ett av våra hundratals kommentator-sms under sändningens gång; "Det är så tråkigt när någon är så förhandstippad!" Han har nog mkt att tacka alla 12-15-och-50-65-åriga damer för, minst sagt.

Och juste, Jennifer Brown hade jag visst glömt. Det kanske säger tillräckligt?

Kommentarer
Postat av: kajsa

hörru gullprutten! uppdatera! du pajar min dagsrytm annars;)

2009-02-18 @ 20:33:28
URL: http://k-bjorkholm.blogspot.com
Postat av: Camilla

Haha, ja, tegelstenen var faktiskt helt okej :D

2009-02-21 @ 18:31:20
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0