ibland när jag drömmer

2009-02-09@14:40:54
Ibland när jag drömmer ser jag en ängel framför mig. Jag hör hennes lugnande röst, känner hennes värme och hon håller mina händer. Det känns precis som om det var igår. Jag är så liten jag bara kan och hon torkar mina tårar. Hon tittar på mig och ler och jag ser kärleken i hennes ögon. Hon viskar något som jag inte kan höra, men jag förstår ändå vad hon säger. Hon är där fast ingen annan än jag kan se henne. Och det är allt jag behöver.

"Goodbye my friend, it's hard to die. When all the birds are singing in the sky. Now that the spring is in the air. Think of me and I'll be there. Goodbye my dear, it's hard to die. When all the birds are singing in the sky. Little children everywhere. When you see them I'll be there. Goodbye my love, my little one. You gave me love and helped me find the sun. And everytime that I was down, you would always come around and get my feet back on the ground. Goodbye my love, it's hard do die. When all the birds are singing in the sky. With the flowers everywhere, I wish that we could both be there."


 


Kommentarer
Postat av: Emma Damm

Nu fick jag en klump i magen gumman :( Jag älskar dig! Finns alltid här för dig. PUSSSSSSSSSSSS

2009-02-09 @ 16:09:28
URL: http://emmadamm.blogg.se/
Postat av: kajsa

Åh min älskling, jag vill bara krama dig!

2009-02-09 @ 20:46:12
URL: http://k-bjorkholm.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0