i'm starving without your loving

2009-02-12@13:03:40
Idag har jag varit nyttig! Jag har dammsugit hela lägenheten och tom dammtorkat den. Det brukar jag aldrig göra. Inte två jobbiga saker på en dag. Men det var inte så jobbigt idag, så jag plockade ur diskmaskinen också, hah. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Ungefär 90% av min lediga tid de senaste dagarna har jag spenderat med att titta på Beckfilmer. Jag tror det är fem filmer på två dagar. Inte illa pinkat! Men nu är de slut, tyvärr, och jag blir lite rastlös. Ont i halsen hade jag imorse också, men det är så fint väder så jag skulle egentligen vilja vara ute faktiskt. Drygt att man ska behöva dra ner persiennen när det väl är sol, bara för att kunna se vad man skriver på datorn.

Juste, igår åkte jag och Marre till Klockartorpet och "tog in" på ett relax-ställe! Haha, det var roligt. Och jättefint. Jacuzzi, ångbastu, vanlig bastu, kallbad och så fanns det en sån där hink som hängde i taket som när man drog i ett rep öste kallvatten över en. Vi fegade lite först, men när vi väl hade testat så blev det en hink efter varje omgång bastu eller jacuzzi. Precis vad man behöver när det är så varmt att man nästan tuppar av. Vi var väl där ett par timmar, men sen kom det två jobbigt högljudda gubbar och tog plats i jacuzzin. Då ville vi inte vara kvar längre, hah!

Nej, nu ska jag plocka upp lite shoppingkassar och slå in ett paket! Och äta upp min älskade havregrynsgröt (jag är verkligen besatt av havregrynsgröt!) med kiwi, goji-bär och mjölk. Mmmmmmmmmm!


 

Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0