Frustration

2009-01-14@09:49:05


Det här är SÅ frustrerande. Jag har gått och blivit sjuk. Igen. Jag som verkligen trodde att jag skulle klara mig från detta eftersom jag fortf höll mig frisk när Anki var dålig på semestern. Men tydligen inte. Åh, jag som känt mig så sprallig de här dagarna sen vi kom hem och så igår kväll, bara helt plötsligt, så slår det till. På torsdag är det ju meningen att jag ska med och träna på Nautilus med Elin, men som det ser ut nu blir det väl bara tidsbokning till en sån där instruktör. Suck. It sucks.

Så då får det väl bli en vilodag för min del idag. Ska ändå pallra mig iväg till jobbet ikväll, orkar inte sitta inne hela dagen. Men tills dess ska jag mosa i mig lite gröt med hallon och blåbär, ge mig iväg till macken och köpa lite tidningar eller börja läsa i Liza Marklunds Gömda. Det är iofs inte fy skam det heller. 
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej, jag tyckte det var jätteskönt att vara förkyld, får man vila massa, så länge man inte har feber bara:) haha

2009-01-14 @ 10:13:05
URL: http://k-bjorkholm.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0