Ljuva söndagsmorgon

2009-01-18@10:08:23
 
Ny dag, nya tag.

Vaknade nyss av både min och Ingers hosta. Vi hostar ikapp verkar det som. Hon och K är för tillfället lite puttiga för de fick ett sms från Ving där det stod att deras flyg (som skulle gått halv tolv inatt/ikväll) kommer gå halv tre inatt/imorgon bitti istället. Men jag försöker förklara för dom att det inte är hela jävla världen. Hallå, var glada för att ni ens ska åka överhuvudtaget liksom. Jag kan ta era biljetter istället. Två veckor i Thailand skulle man inte säga nej till liksom. Fast jag tycker det ska bli jävligt nice att vara hemma själv dessa veckor också, iofs.

Idag ska jag försöka städa mitt rum lite. Ligger snuskiga snytpapper lite här och var och pizzakartongen sen igår ligger och luktar blä. Skiten måste bort. Men sen så skulle jag vilja göra en runda på stan. Får se vad jag hinner med, ska ju jobba ikväll också. Ska för en gångs skull sitta i kassan, så det kanske kan bli roligt med lite omväxling. Återstår att se. 

Om tio minuter är det Nyhetsmorgon med Liza Marklund. Hon ska visst förklara sig i allt med den här Gömda-debatten. Kanske kan bli intressant. 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

men åååh! :D då är vi ensamma hemma samtidigt nästa vecka! vimåste umgås mucho!! är du ledig imorn kväll så kanske vi kan pratadå i allla fall! besoo

2009-01-18 @ 19:22:55
URL: http://k-bjorkholm.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0