Tankeverksamhet

2009-01-17@21:24:27
 
Shit shit shit. Jag är i trans. Iaf känns det så. Trött som ett as, uppspärrade ögon och en konstig rastlöshet i kroppen. Tokig blandning. Kanske inte som i trans om jag tänker efter närmre då, men något skumt är det iaf. Vad ska man ta sig till då? Gå och lägga sig? Det går inte. Springa runt runt i lägenheten? Har jag redan testat. Försöka fundera ut saker att göra? Omöjligt. Kanske ska ta mig en stänkare eller en av vinflaskorna jag köpte på taxfreen? Fast nja, supa på egen hand är ingen höjdare, iaf inte för mig. Jag har skrivit ner en massa tankar här på datorn, men det gjorde mig bara ännu snurrigare. Det ploppade upp ännu fler än vad jag trodde jag hade. Fast nu kommer jag knappt ihåg hälften.

Vad gör alla roliga människor? Ikväll skulle jag vilja vara ett med dom!
 

Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0