FAST DET ÖSER NER ÄR HIMLEN GALET BLÅ

2009-07-14@09:09:02
 
God morgon!
Idag tar jag min lilla otvättade, ovaxade och opolerade bil mot Eskilstuna, min blivande studentstad. Fast idag är det inte pga plugg jag åker utan jag ska hälsa på mina favvisar Inger & Leopold. Inger har fyllt år så det måste firas! Igår lagade jag och Sandra mat. Lax i ugn i dillsås med kokt potatis! Vi improviserade. Men satan vad gott det blev! Duktiga oss. Sen jobbade jag kvällspasset på Ettan och är nu ledig i hela tre dagar innan det är dags för jobbhelg igen. Planerar för fullt inför nya lägenheten nu, vill bara flytta på en gång! Det kliar i fingrarna av alla fina saker jag vill köpa men det gäller att hålla sig i skinnet ett tag till, sen ska det shoppas loss! Jag saknar Kajsa! Och Emma! Kan ni komma hem ngn gång?!


Höhö, jäkla tyskar.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har saknat dig med!! Men nu är jag äntligen hemma! Vi får hitta på ngt snart!

2009-07-17 @ 16:52:40
URL: http://k-bjorkholm.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0