UNO, FIA & CO

2009-07-24@10:47:53
 
Onsdagen blev en fin dag. Lite morgonjobb, sol på Lögarängen med Beccs och Day-Zee, IKEA och avslutningsvis lite partaj. Där rök min vita månad. Men två veckor är inte heller illa pinkat tycker jag allt. Idag är jag le-le-le-ledig! Så ikväll ska vi ha spelkväll hemma hos Marres Martin. Jag håller tummarna för att någon tar med Twister. Och imorgon åker jag till Karmansbo över helgen. Ska ta med mig min bok och lite korsord så jag är redo för inomhus-mys eftersom det nämligen ska bli regn. Jag hoppas på uppehåll though, för det finns bara utedass därute. Men det är så det ska va i en riktig sommarstuga!






Var är bullen? Där är bullen.




Var är boxen? Där är boxen.






Var är Becca? Där är Becca!
 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

haha, det va faktiskt roliga bilder ;)

2009-07-24 @ 21:43:26

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0