DAGMAMMORNA S&V

2009-07-17@15:53:28

Bland all vampyrhysteri glömde jag berätta om vilken rolig dag det var igår! Jag och Sandy låg och njöt på Löga när Engla ringde och frågade om vi ville vara barnvakter åt henne. Vi tänkte att hon lägger sig väl här med oss och myser och lyssnar på musik, men så blev inte fallet eftersom hon hade 10 gånger mer energi än vad alla andra på Lögarängen hade tillsammans. Vi spelade kort, badade, käkade vattenmelon och sprang runt och lekte. Sandra fick sin bikini nerdragen ett flertal gånger och jag fick jordnötter inpetade mellan tårna. Sen cyklade vi och spelade minigolf på Hälla, men jag tänker inte berätta resultatet för det är för pinigt. Men jag kan säga som så att vi klargjorde iaf att Sandra var dopad. Efteråt var jag och Sandra helt totaltrötta som de pensionärer vi är. Jag höll på att somna på väg till ICA. Där köpte vi iaf ingredienser till vår sushilagning som resulterade i de godaste sushibitarna jag nånsin ätit. Klämde nog 15 stycken. :-)
 














 

Kommentarer
Postat av: sandy

haha det här ska jag visa Engla! :D

2009-07-17 @ 20:27:14

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0