WE WAVED THE CLOUDS OUR BUH-BYES

2009-07-15@14:44:44


Tjing!

Precis hemkommen från ett dygn i E-tuna. Det skulle ju bara bli en dagsvisit, men vi hade så trevligt så jag kunde inte förmå mig att åka hem igår kväll. Vi har alltid så jäkla mysigt. Idag låg jag, Inger och kattorna ute på gräsmattan i varsin solstol. Jag löste korsord, Inger läste DN och kissarna bara stekte som de lyxkatter de är.

När jag höll på att ta körkort kommer jag ihåg att det jag längtade efter mest var att bara sitta och köra långt själv och lyssna på asbra musik. Och det är fortfarande det jag tycker är det allra bästa. Som idag när jag brassade hem på motorvägen med Juni, Juli, Augusti på hög volym och fick lyckorus genom hela kroppen. Det är fint det. Nej. Nu måste jag ta mig i kragen. Börjar bli lite hungrig. Det luktar våfflor i trappuppgången, men jag luktar bara löksoppa, så en snabbdusch, lite kaffe och melon och sen skynda skynda ner på stan för att träffa A-K-H!

Tjong!
 


Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0