BUSY WOMAN

2009-03-27@07:39:28


Berlin var grymt. Nu är vi hemma igen och jag har en massa saker att ta tag i. Den 13:e flyttar jag (måste packa rensa packa rensa packa), den 15:e är sista ansökningsdag för högskolan (ska "bara" välja) och så har jag ett annat litet projekt på gång, fast det är snart klart. Ska avslutas och hämtas idag.

Idag ska jag träffa A-K. Det måste vara månader sen vi sågs på riktigt. Sen ska jag arbeta och tigga med mig banankartonger hem. Och så har jag fått nåt störande i ögat. Kan vara en vagel? Fy, tänk vad äckligt om det är en vagel! Vagel-Vickan.
 

Kommentarer
Postat av: Emma Damm

Tack gumms! Vad bra att du hade det kul i berran! Shoppa ru mkt? Och vadå ska du flytta?!? själv? vart ?!? pusss

2009-03-27 @ 13:47:58
URL: http://emmadamm.blogg.se/
Postat av: Emma Damm

Tack gumms! Vad bra att du hade det kul i berran! Shoppa ru mkt? Och vadå ska du flytta?!? själv? vart ?!? pusss

2009-03-27 @ 13:51:55
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0