CHARIOTS OF FIRE

2009-03-27@16:05:10

Hej-hipp-hopp! Fikan med A-K var trevlig. Speciellt när hon berättade om sin incident i Punkts parkeringshus och hon fick soppatorsk mitt i uppåt-rundeln och det blev kö ända ner till infarten. Jag ser det framför mig hur hon kutat runt där full av panik. Ner och ut, upp i punkt till informationen, ut igen, upp i rundeln. Och hur alla som var på väg upp fick backa ner igen. Hur den där tanten som skulle försöka backa kört in i väggen inte bara en utan TVÅ gånger och skrapat den fina lacken mot väggfasaden. Haha!!!! Det här kommer jag leva på ett bra tag! Tack Anki!!

Nu har jag suttit i flera timmar och spanat utbildningar. Fyra stycken fastnade jag extra mkt för:
- Textdesign i E-tuna
- Internationella marknadsföringsprogrammet i V-ås
- Internationella kommunikation- och medieprogrammet i Dalarna
- Informatörsprogrammet i Växjö

Gud så spännande! Och imorgon blir det också spännande, men jag tänker inte berätta varför! Thihi! Nu ska jag lyssna några hundra gånger till på Flo-Rida - Right Round och Babyshambles - You Talk!

Tjing tjong!


Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0