IF YOU ONLY SAY YES

2009-03-31@09:34:06
Singing la-la-la-la-la-la-la-ley. Godmorgon. Farao vilka drömmar jag haft inatt. Säkert tio olika, alla lika skumma, men jag kommer inte ihåg vad de handlade om, bara att de var just skumma. Har precis ätit min morgongröt, kollat på Vakna (Sanna är bäst!), druckit mina koppar kaffe, läst mina favvobloggar och nu ska jag ge mig ut och skaffa mig lite träningsvärk. Sen blir det dunderrensning i mitt rum. Allt ska gås igenom. Det blir nog roligt, man hittar ju alltid en massa saker som man glömt att man har i stil med mjukisdjur man förvarar mobiltelefonen i, roliga solbrillor, takljuskronor och maskeradkläder. Kan bli kul.

Have a nice day!


Denna bild förstorade jag upp och ramade in till mitt favvopar och de blev precis så glada som jag hade hoppats!
Och det i sin tur gjorde mig APGLAD!
 

Kommentarer
Postat av: rebecc

men vickan det ser ju verkligen ut som du:P

2009-03-31 @ 12:14:46
Postat av: Anonym

Åh tack än en gång snälla du=)

2009-03-31 @ 14:57:16
Postat av: kajsa

Åh =) tack än en gång snälla du!

2009-03-31 @ 14:58:03
URL: http://k-bjorkholm.blogspot.com
Postat av: Anonym

gud vad fin bild! kul att du gjorde så fint! :D

2009-03-31 @ 18:50:48
URL: http://follee.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0