THANK YOU

2009-05-13@09:49:36


Oh yes! Jag menar OH YES! Malena gick vidare! Fy tusan vad roooooligt! Can't wait till lördag! Då smäller det på riktigt. Jag håller på Sverige, Finland och Bosnien Hercegovina än så länge, men hälften är ju kvar. Lite dåligt av mig att jag inte ens hört Norges omtalade bidrag än, men jag ska bättra mig inför finalen på lördag, det lovar jag. Då blir det att ladda upp med båda kvällstidningarna och ett fulltankat kontantkort. Weho, jag längtar!

Igår var jag på aloe vera-massage (gudomligt) och sen hälsade jag på Lellepol på lasarettet. Alltid lika roligt, han är SÅ duktig och gör framsteg hela tiden. Och han har redan bestämt att den 16 augusti, när jakten börjar, då ska han springa runt ute i skogen igen. Tror faktiskt inte att det är helt omöjligt. :-)

Sen tog jag min bicicleta i motvinden till Sandy med grillskivor och rosévin skumpandes i cykelkorgen. Vi käkade godaste maten jag ätit på hur länge som helst, grillat kött, tsatziki, ruccolasallad, fetaost, klyftpotatis och avocado. Hu, jag blir sugen nu. Sen satt vi på balkongen och väntade på att ESC skulle börja, glömde helt bort tiden och kutar in tjugo minuter efter att det börjat och precis då går Malena på scenen. Åh, det var så bra, BUHU. Det blev en så underbart mysig kväll, fast nu känner jag lite prestationsångest eftersom hon väntar sig en brakmiddag här nästa gång. Men det ska jag nog klara!

Dags att göra sig redo för jobb nu. Sen kommer Carola på fika vid åttasnåret och då ska det snackas skit! Vi har lite att ta igen :-)

  
 
Syrligt australienskt vin skulle det vara, väldigt viktigt tydligen!


Sandys kyckling och min stackars utmobbade kotlett.




Jag älskar hennes vardagsrum! Eller hela lgnhten!


Malena-frillan


och Malena-lover-look-a-liken!
 

Kommentarer
Postat av: Älskaren

Jag måste ju säga att jag va jävligt lik hennes älskare alltså...not. men du däremot ;) jag tror malena skulle bli väldigt avundsjuk på ditt frilla :P

2009-05-13 @ 15:26:57
Postat av: kajsa

Åh vad mysigt med grillat!! Avis!! :D jag tyckte också om Bosnien!! De är alltid bra, typ. Men Armenien ääägde!! :P Ses på friday!!

2009-05-13 @ 19:44:11
URL: http://k-bjorkholm.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0