HONEYBUTT, KEEP THAT BIG MOUTH SHUT

2009-05-19@17:10:15
  


Såhär blev det alltså efter frisörbesöket. Inte så stor skillnad. Lite rödare, lite mer lugg och det viktigaste av allt: absolut noll äcklig utväxt! Och sen (det syns inte på bilden, men jag ska visa er sen) så har jag dessutom införskaffat i polisonger! Asgulliga.

Nu är jag lite stissig här. Börjar sakta inse vad jag gett mig in på ikväll. Det där jävla Vårruset alltså. Det är inte uttalat, men jag vet att det är en intern tävling på jobbet om vem som kommer först i mål. Och grejen är att alla som ska vara med från Ettan är ungefär dubbelt så gamla som jag. Bara det att de varit ute och sprungit flera gånger i veckan (!) i flera veckors tid så jag kommer få storpisk. Fast jag känner att tävlingsinstinkten börjar krypa fram så jag ska nog ge dom en match!


Vi kommer bli så jävla snygga i våra gulröda outfits!
 

Kommentarer
Postat av: JF

Meeen gud vad fint! sötisdär:D

2009-05-19 @ 17:42:09
Postat av: Elin

Va snygg du är i rött! Fast du passar ju i alla färger =). Hörde jag ryktas om en klassfest i sommar?? Puss

2009-05-19 @ 23:57:19

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0