YOU MAKE MY HEAD GO POP!

2009-05-30@07:28:27
 
Ah, sommar sommar sommar. Underbara sommar. Jag är nog den enda som är vaken i stan nu? Helt dött här i huset, alla ligger nog och sussar sådär bakis-skönt. Men inte jag, jag är uppe med tuppen! För jag ska snart bege mig mot ICA Maxi Erikslund och möta upp min älsklingsfaster och åka till en bygdegård någonstans i Fagersta/Norbyn/Skinnsberg. Jag vet inte exakt var den ligger, men på ett ungefär. Vi ska på 50-årskalas! Wee, det kommer bli så mys. En massa barn, roliga vuxna och en hel del överraskningar! Dessutom kommer Line också som jag inte träffat på jättelänge. Kuuuul! Så nu ska jag dricka upp mitt morgonkaffe och sen göra mig sommar-fest-fin!

Dessutom: igår badade jag för första gången i år! Och tänka sig så var det inte alls så värst kallt heller! Vi smög oss ner bland de coola kidzen och försökte smälta in, men helvete vad gammal man blitt. Moppar, skrik och hög r n'b-musik är mer skrämmande än man kan tro. Men det är iofs kul att minnas tillbaka. ;-) Nej oj, nu måste jag skynda mig!

Ha en super-helg allihopa! :-)
 

 

Kommentarer
Postat av: Marre

hihih(= fin sol däri mitten:D

2009-05-30 @ 16:41:02

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0