OH, WHY DO I GIVE IN?

2009-11-16@09:41:23

Varför tänker man alltid att på måndagar, då ska man på något visst sätt börja om? Typ ta tag i sitt liv. Man tänker att alla måndagar är som en ny chans att ändra på saker. Jag brukar tänka att jag ska minska på ciggen, börja laga mer mat, plugga hårdare osv. Det blir aldrig så, haha. :-) Inte så disciplinerat alltså.

Ikväll kommer Beccs äntligen hem. Undrar hur hon har haft det? Antagligen alldeles underbart. Ska bli spännande att höra i alla fall. Jag håller på och filurar ut vad jag ska bjuda på på min inflyttningsfika/adventsmys. Hittade ett gulligt recept på pepparkaksmuffins toppade med vaniljkesella och lingon. Kanske kan bli något.

Idag ska vi börja på ett nytt "projekt" i skolan, att skriva om NFC- tekniken. Vad i helskotta är det? Har jag aldrig hört talas om. Surt att just detta som man fattar nada om är individuellt, när nästan allting annat ska göras i grupp. Aja, får prata med Ida. Hon har gått Bergs school of communication och är fan bildad inom allt vi håller på med. Det blir bra det. Helt ärligt så är det rätt så svårt med motivationen just nu. Vill bara börja på min lilla KY-utbildning här i Våsan. Men tror inte ens att jag får det. Åh.
 



You, you know how to get me so low. My heart had a crash when we spoke. I can't fix what you broke. And you, you always have a reason. Again and again this feeling. Oh, why do i give in? It's sad that the map of the world is on you. The moon gravitates around you. The seasons escape you. And i always and always was one for crying. I always was one for tears. No, i never was one for lying. You lied to me all these years. The sun is getting cold, it's snowing. Looks like an early winter for us. It hurts and i can't remember sunlight. Looks like an early winter for us. The leaves are changing color for us. And it gets to much, yes, it gets to much starting over and over and over again. An early winter for us. But i need you to turn me over...
 

 


Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0