DUDE NEED'A EASE ON UP (DUDE!)

2010-04-15@11:01:57
Idag är det fullspäckat schema! Nagellacksmålning, typografiska lekar, disk, matshopping, pumpning av cykeljäveln och ta den ner till stan för lite annan shopping och kanske lite solning. Sen får jag inte glömma bort att ringa och rädda en person från en efterhängsen karl. Jag ringer, hon svarar, jag säger: "Det har hänt nånting hemskt", hon svarar: "Åh nej, har det hänt nånting hemskt?" Jag säger igen: "Ja, det har hänt nånting hemskt, så jäääävla hemskt!" Hon svarar: "Okej, jag kommer på dirren!" Sen lägger vi på. Då säger hon till sin efterhängsna karl: "Det har hänt nånting så jävla hemskt, jag måste rycka in, så du måste åka hem!"


Nu jävlar ska det pumpas!


Kommentarer
Postat av: Emma Damm Drawings

I feel it! Luuv yaao babjbe gurlie.

2010-04-15 @ 11:12:57
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0